Friday 24 February 2012

Hai..

Hai.. name aku zuliana ! aku nih tetibe jee rasa berminat nak buat blog.. then aku tanya laa kat ayong aku macamane nk buat..

HASIL NYA
jeng ! jeng ! jeng !
 cantik tak blog aku? 
hihihi..

 aku ni baru jee 14 tahun
(budak lagi kan)
tapi takpe..
umur tu tak penting.. hee~
ape yg penting, dapat share cerita kat sini..
aku ni sebenar nya tak la pandai sangat nak bercerita..
tapi takpe..
i will try my best !
ececeh~
haha!

aku dilahirkan dalam keluarge yg hepi !
hehe..
my dad Zainal Abidin..
n my mum Noriah Idris..
aku ade 3 adik bradik..
ayong aku Zulaika Zainal..
then aku, Zuliana Zainal..
last skali, anak manje family nih..
Zulnajmi Zainal !
(manje ke?)
cantik tak.. smua hruf Z blake..
haha!

tu jela utk post first nih ..hehe
babai  :)


No comments:

Post a Comment